Gruppeforløb Herning

Selvkærligt vægttabsforløb på hold – er det for dig?

Det er for dig, som gerne vil forstå dig selv, og dine spisemønstre. Og som vil opnå et selvkærligt og varigt vægttab, som også efter de 10 uger forbliver en proces. Du får muligheden for at opnå balance mellem krop og psyke.
Vægttabsforløb på hold er for dig, som vil gennemgå en proces. En proces, hvor vi i små grupper har muligheden for at reflekterer over vore tanker, handlinger og følelser. Vi giver fælles opmærksomhed, hvor vi spejler os i hinanden. Vi anerkender hinanden, og finder ud af, det er i relationerne vi skaber individet. Relationerne og fællesskabet gør os stærke.

gruppeforloeb
himmel

Genkender du noget af nedenstående?

  • Din vægt nået et punkt, du ikke bryder dig om
  • Du har svær ved at acceptere dit eget spejlbillede, når du kigger på din krop
  • Du erfaring med at trække det ene slanke kort efter det andet
  • Du kender nederlaget efter endt vægttab, hvor vægten igen stiger
  • Uhensigtsmæssige indtag fødevarer, som styrer dit liv i perioder
  • Tanken om mad fylder meget i dine tanker
  • Du spiser – også selvom du ikke er sulten?

Jeg kan nævne rigtig mange tegn på slankekure og restriktivspisning, som i sidste ende ender med vægtøgning. Og trælse tanker og følelser som skyld og skam – Du kender sikkert mange af dem på egen krop og følelser.

Dette selvkærlige vægttabsforløb på hold er for dig, som vil bryde disse trælse gentagelser, og bryde de negative vaner – samt få styr på kiloene, og accept af dig og din krop. Få madro og fornyet energi. Samt et selvkærligt billede af dig selv.

Selvkærligt vægttabsforløb på hold – hvordan foregår det?

Du vil være en del af 10 – 20 ersoner, som mødes en gang ugentligt i 1,5 time over 10 uger.

Vi mødes i Glassalen på Brændgårdvej 20, 7400 Herning. Du vil blive budt velkommen af mig, og møde de andre tilmeldte, som alle har hver deres at slås med i forhold til spisemønstre. Sammen, på dette hold, arbejder hver deltager med egne udfordringer. I mindre grupper er der mulighed for at, dele vores opmærksomhed på tanker, handlinger og følelser. Vi skaber vores nye vaner i de trygge relationer. På denne måde vil vi støtte hinanden, og sammen bliver vi stærkere hver for sig. Vi finder hver vores vej til varigt vægttab, som også betyder balance i vores sundhed. Det er en proces, som bliver ved med at udvikle sig, når du giver dig selv det nødvendige for at lykkes på vejen til målet.

Hvad kan jeg tilbyde dig?

Jeg tilbyder dig konkrete værktøjer til at spise, når du er sulten og i hensigtsmæssige mængder, uden restriktive kure – dette er en ny selvkærlig livsstil, hvor du ikke skal tænke på kalorietabeller. Du vil lære at sammensætte din kost på en måde, der sikrer dig en optimal mæthed og et stabilt blodsukker hele dagen.

Falder du af hesten, som man siger …. Så har du en pytknap, og du er på hesten igen.

DSC_0873
relationer

Der vil være et nyt tema på hver aften

  • Sense spiseprincipper
  • Slip kurmentaliteten – der er ingen kur der dur
  • Naviger i dit spisemønster- kontrol er ikke vejen
  • Din madhistorie – den fortæller rigtig meget om dine spisemønstre
  • Følelsesmæssig spisning – hvis ikke du er sulten- hvorfor spiser du så?
  • Mindfulness spisning- giv din mad opmærksomhed
  • Triggerfood – mådehold kan læres
  • Naturligt forhold til mad – mad er mad
  • Elsk dig selv – hvordan skulle andre ellers kunne elske dig
  • Forankring af dit nye selvkærlige liv – fra hovedet ned i kroppen
  • Du modtager bogen, Sense – Slank med fornuft.

Du får muligheden for en gang for alle, at bryde de gamle og uhensigtsmæssige spisemønstre og sige: Ja tak til dig selv: Jeg vil – jeg kan – jeg gør det. Du kan takke dig selv for din nye selvkærlige livsstil. Hvor der er ro og balance i sundheden.

Ord skaber motivation – handling skaber forvandling.

Kunderne oplever

Som nogle af kunderne siger: Jeg kom her for at nå mit mål om vægttab. Jeg er kommet i mål, og i dag er vægttabet en sidegevinst. Sidegevinsten er mit nye Jeg, hvor jeg har lært mig selv bedre at kende. Jeg har fået indre ro og dermed overskud. Jeg har lært, at accept fremmer forståelsen af mig selv. Jeg er go som jeg er.