Selvkærligt vægttabsforløb på hold – er det for dig?
Det er for dig, som gerne vil forstå dig selv, og dine spisemønstre. For dig, som vil opnå et
selvkærligt og varigt vægttab, også efter de 10 ugers holdforløb. Her har du muligheden for at
opnå balance mellem krop og psyke.
Vægttabsforløb på hold er for dig, som vil gennemgå en proces. En proces, hvor vi på et lille hold
har mulighed for trygt, at dele og vise vore følelser. Give fælles opmærksomhed, hvor vi spejler os
i hinanden. Og refleksionen, som åbner nye muligheder. Vi anerkender hinanden, og finder ud af,
det er i relationerne vi skaber individet. Relationerne og fællesskabet gør os stærke.
Som vi siger: Vi er alle fisk i det samme vand.

Genkender du noget af nedenstående?

  • Din vægt har nået et punkt, du ikke bryder dig om
  • Du har svært ved, at acceptere dit eget spejlbillede, når du kigger på din krop
  • Du har erfaring med at trække det ene slanke kort efter det andet
  • Du kender nederlaget efter endt vægttab, hvor vægten igen stiger
  • Uhensigtsmæssige indtag af fødevarer, som styrer dit liv i perioder
  • Tanken om mad fylder meget i dine tanker
  • Du spiser – også selvom du ikke er sulten?

Jeg kan nævne rigtig mange tegn på slankekure og restriktivspisning, som i sidste ende ender med
vægtøgning. Og trælse tanker og følelser som skyld og skam – Du kender sikkert mange af dem på
egen krop og følelser.

Dette selvkærlige vægttabsforløb på hold er for dig, som vil bryde disse trælse gentagelser. Og
bryde de negative vaner – samt få styr på kiloene, og accept af dig og din krop. Få madro og
fornyet energi, samt et selvkærligt billede af dig selv.

Vægttabsforløb på hold – hvordan foregår det?
Du vil være en del af max. 6 pers. som mødes en gang ugentligt i 1,5 time over 10 uger.

Vi mødes i det lille hyggelige og trygge hus i haven på Skovvej 3. Du bliver budt velkommen af mig.
Du møder de andre tilmeldte, som alle har hver deres, at slås med i forhold til spisemønstre.
Sammen på dette hold, arbejder hver deltager med egne udfordringer. I fællesskabet deler vi
vores opmærksomhed på tanker, handlinger og følelser. Vi skaber vores nye vaner i trygge
relationer. På denne måde vil vi støtte hinanden, og sammen bliver vi stærkere hver for sig. Vi
finder hver vores vej til varigt vægttab, som også betyder balance i vores sundhed. Det er en
proces, som bliver ved med at udvikle sig, når du giver dig selv det nødvendige for, at lykkes på
vejen til målet.

Hvad kan jeg tilbyde dig?
Jeg tilbyder dig konkrete værktøjer til at spise, når du er sulten og i hensigtsmæssige mængder,
uden restriktive kure – dette er en ny selvkærlig livsstil, hvor du ikke skal tænke på kalorietabeller.
Du vil lære, at sammensætte din kost på en måde, der sikrer dig en optimal mæthed og et stabilt
blodsukker hele dagen.
Falder du af hesten, som man siger …. Så har du en pytknap, og du er på hesten igen.

Der vil være et nyt tema på hver aften

  • Sense spiseprincipper
  • Slip kurmentaliteten – der er ingen kur der dur
  • Naviger i dit spisemønster- kontrol er ikke vejen
  • Din madhistorie – den fortæller rigtig meget om dine spisemønstre
  • Følelsesmæssig spisning – hvis ikke du er sulten- hvorfor spiser du så?
  • Mindfulness spisning- giv din mad opmærksomhed
  • Triggerfood – mådehold kan læres
  • Naturligt forhold til mad – mad er mad
  • Elsk dig selv – hvordan skulle andre ellers kunne elske dig
  • Forankring af dit nye selvkærlige liv – fra hovedet ned i kroppen
  • Du modtager bogen, Sense – Slank med fornuft.

Du får muligheden for en gang for alle, at bryde de gamle og uhensigtsmæssige spisemønstre og
sige: Ja tak til dig selv: Jeg vil – jeg kan – jeg gør det.

Du kan takke dig selv for din nye selvkærlige livsstil. Hvor der er ro og balance i sundheden.

Ord skaber motivation – handling skaber forvandling.

Kunderne oplever
Som nogle af kunderne siger: Jeg kom her for at nå mit mål om vægttab. Jeg er kommet i mål, og i
dag er vægttabet en sidegevinst. Sidegevinsten er mit nye Jeg, hvor jeg har lært mig selv bedre at
kende. Jeg har fået indre ro og dermed overskud. Jeg har lært, at accept fremmer forståelsen af
mig selv. Jeg er go som jeg er.